Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen:

Hoe kan ik contact opnemen?
Dat kan zowel per e-mail als telefoon.
E-mail: info@elektrische-lier.nl
Telefoon: 0341 412 724
Mobiel: +31 681679741 (ook bereikbaar op Whatsapp) 

 

Leveringen

Leveren jullie ook in België, Duitsland en in andere landen?

Ja, wij verzenden ook veel naar België, Duitsland en anderen landen. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en het transport. Voor intracommunautaire leveringen graag een mail sturen met uw bedrijfsgegevens en met vermelding van uw btw nummer. Als u uw bedrijfsnummer aan ons doormailt kunnen wij u BTW-0-leveren!

Leveren jullie ook lieren aan overheidsinstantie's ed?

Ja, wij leveren onze Elektrische en Hydraulische lieren ook aan overheid en andere instantie's. Onze betrouwbare Amerikaanse lieren zijn geschikt voor dienstvoertuigen zoals bergingsvoertuigen, Brandweer en Politie. Onze lieren worden ook gebruikt door Waterschappen en Provincie's.

Kunt u ook onderdelen leveren voor andere merken lieren? 

Wij leveren alleen onderdelen voor Warn, Ramsey, CarbonWinch, NovaWinch en Superwinch lieren. Sommige parts passen wel op andere merken lieren. 

Zitten de accessoires er standaard bij als ik een elektrische lier bestel? 

De accessoires kunt u onder aan de pagina meebestellen. Dit kan overigens ook op de homepage bij Lier Accessoires. Voor bepaalde Elektrische lieren kunt u zelfs meerdere opties meebestellen. 

 

Betalingen 

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

Wanneer u een bestelling met iDeal betaalt, krijgt u, nadat u akkoord heeft gegeven, een bevestiging van uw bank. Ook vindt u direct na de betaling, deze betaling terug in uw rekeningoverzicht binnen uw internetbankieromgeving. Wanneer u de betaling heeft afgerond, kunt u direct inloggen bij uw bank en in uw eigen rekeningoverzicht de betaling terugvinden.
Als u iDeal gebruikt gebruikt krijgen wij daarvan bericht en kunnen wij uw bestelling direct verwerken zodat uw lier op tijd verzonden kan worden. 

Ik heb betaald, hoe weet ik zeker dat de webwinkelier deze betaling ontvangt?
 

De webwinkelier krijgt altijd bericht van de status van de bestelling zodat hij kan inzien of de betaling succesvol is afgehandeld. Als de betaling binnen is wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verzonden!

Prijzen

Zijn de prijzen vast of kan er een prijswijziging van toepassing zijn op de bestelling?

Wanneer u een bestelling plaatst kan het voorkomen dat er een prijswijziging van toepassing is. U wordt daar uiteraard vooraf over geïnformeerd.

Onderhoud en reparatie  

Monteren jullie ook elektrische lieren? 

Jawel, we hebben een eigen werkplaats en servicedienst voor montage en reparatie van 12V, 24V elektrische lieren en voor montage en reparatie van hydraulische lieren. 

Repareren jullie ook elektrische lieren? 

Jawel, we hebben een eigen werkplaats en servicedienst voor reparatie van 12V en 24V elektrische lieren en voor reparatie aan hydraulische lieren. 

Kunnen wij onze elektrische lier opsturen voor reparatie of onderhoud? 

Jawel, onze servicedienst neemt contact met u op over de te verwachten kosten bij reparatie aan uw lier. 

Heeft u een onderdelen tekening voor reparatie aan onze elektrische lier? 

Vaak wel; graag type en zichtbare nummers doorgeven alsook foto's dan krijgt u van ons een exploded view tekening van uw elektrische lier. 
(Dit is alleen voor Warn winches beschikbaar!)

Kunt u ook draadloze bedieningen monteren en inleren? 

Jazeker, wij monteren ook de draadloze bediening van uw elektrische lier. Tevens verzorgen wij het inleren, ter voorkomingen van storingen, zodat uw lier optimaal werkt. 

Keuren jullie ook Elektrische lieren?

Ja, we beproeven en keuren ook Elektrische Lieren. Ook trekproeven voor lieren zijn onderdeel van de jaarlijkse keuring van de elektrische of hydraulische lier.

Kunnen jullie ook storingen zoeken bij een elektrische lier? 

Onze servicedienst kan storingen zoeken en eventueel reparaties aan uw elektrische lier verzorgen in onze werkplaats. 

 

Alternatieven

Mijn (Chinese) lier is kapot. Als ik de specificaties van mijn huidige lier doorgeef, kunt u dan een goed alternatief bieden? 

Jazeker, geef in de mail aan of het een 12V of 24V lier is en de benodigde trekkracht en de aansluitmaat. Laat ook weten of uw voorkeur uitgaat naar een lierkabel of liertouw. En uiteraard of u draadloze bediening wenst.
We doen u dan een passend voorstel!


 

205