• Gratis bezorging vanaf 125,-
  • Binnen 2 werkdagen in huis
  • Al 10 jaar de specialist in elektrische lieren
Producten
Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes en meld je aan.

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen?
Dat kan zowel per e-mail als telefoon.
E-mail: info@elektrische-lier.nl
Telefoon: 0341 412 724
Mobiel: +31 6 81 67 97 41 (ook bereikbaar op Whatsapp) 

Leveren jullie ook in België en Duitsland?
Ja, wij verzenden ook naar België en Duitsland. Als u uw bedrijfsnummer doormailt kunnen wij u BTW-0-leveren. 

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Wanneer u een bestelling met iDeal betaalt, krijgt u nadat u akkoord heeft gegeven een bevestiging van uw bank. Ook vindt u direct na de betaling, deze betaling terug in uw rekeningoverzicht binnen de internetbankieromgeving. Wanneer u de betaling heeft afgerond, kunt u direct inloggen bij uw bank en in uw eigen rekeningoverzicht de betaling terugvinden.
Als u iDeal gebruikt gebruikt krijgen wij direct bericht en kunnen wij uw bestelling direct verwerken zodat uw lier op tijd verzonden kan worden. 

Monteren jullie ook elektrische lieren? 
Jawel, we hebben een eigen werkplaats en servicedienst voor montage van 12V en 24V elektrische lieren. 

Repareren jullie ook elektrische lieren? 
Jawel, we hebben een eigen werkplaats en servicedienst voor reparatie van 12V en 24V elektrische lieren. 

Kunt u ook onderdelen leveren voor andere merken lieren? 
Wij leveren alleen onderdelen voor Warn en Superwinch lieren. Sommige parts passen wel op andere merken lieren. 

Mogen wij u de elektrische lier opsturen voor reparatie of onderhoud? 
Jawel, onze servicedienst neemt contact met u op over de verwachte kosten bij reparatie aan uw lier. 

Heeft u een onderdelen tekening voor reparatie aan onze elektrische lier? 
Jazeker, graag type en zichtbare nummers doorgeven dan krijgt u van ons een exploded view tekening van uw elektrische lier. 
(Dit is alleen voor Warn winches en Superwinch beschikbaar!)

Kunt u ook draadloze bedieningen monteren en inleren? 
Jazeker, wij monteren ook de draadloze bediening van uw elektrische lier. Tevens verzorgen wij het inleren zodat u lier optimaal werkt. 

Kunnen jullie ook storingen zoeken bij een elektrische lier? 
Onze servicedienst kan storingen zoeken en eventueel reparaties aan uw elektrische lier verzorgen in onze werkplaats. 

Zitten de accessoires er standaard bij als ik een elektrische lier bestel? 
De accessoires kunt u onder aan de pagina meebestellen. Ook kan dit links bij de producten Elektrische Lier Accessoires. Voor bepaalde onderdelen kunt u ook meerdere opties bestellen. 

Mijn (Chinese) lier is kapot. Als ik de secificaties van mijn huidige lier doorgeef, kunt u dan een goed alternatief bieden? 
Jazeker, geef aan of het een 12V of 24V lier is en de benodigde trekkracht en de aansluitmaat. Laat ook weten of uw voorkeur uitgaat naar een lierkabel of liertouw. 

Ik heb betaald, hoe weet ik zeker dat de webwinkelier deze betaling ontvangt?
De webwinkelier krijgt altijd bericht van de status van de betaling zodat hij kan inzien of de betaling succesvol is afgehandeld.