• Gratis bezorging vanaf 125,-
  • Binnen 2 werkdagen in huis
  • Al 10 jaar de specialist in elektrische lieren
Producten
Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes en meld je aan.

Klachtenprocedure informatie

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@elektrische-lier.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Meer informatie is te vinden bij de Algemene Voorwaarden, Artikel 14. Voor verdere vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.